"Neuroscientifické experimenty ukazujú, že k učeniu u detí dochádza, keď ich necháme prevziať iniciatívu, aby preskúmali možnosti, ktoré sú založené na intuícií, počúvaní a zdieľaní nápadov, integrovaní skúsenosti mobilizovaní sa a precítení."
"Predstavivosť je dôležitejšia ako vedomosti." populárna fráza Alberta Einsteina.
V posledných rokoch sme ignorovali "silu predstavivosti, intuície a emócií", a boli sme podmienení "použivať radšej ľavú hemisféru, logický základ a racionálneho myslenia." Ak chcete začať byť šťastnejší synchronizujte vaše mozgové hemisféry, vaše životy"
Musíme si to uvedomiť. Ja som sa naučila vnímať a intuitívne cítiť, tak ako keď sme boli malí. Rodímesa s neporušenými schopnosťami vnímania a intuíciu a ako rastieme nám ich limitujú. Spôsob, akým výchovávame detí znižuje ich učenie, schopnosti a kreativitu.
Čo možno urobiť, aby sa to napravilo?
Neurovedci zistili, že čo určuje ,že dieťa postupuje v jeho dospelosti správnym smerom a bude šťastným je zladenie medzi detskými vlastnosťami a rodičovskými očakávaniami. Nikto nie je zlý, záleží na tom, že niekto v nás verí . My vytvárame našu realitu.
- Prečo ľavá hemisféra v súčasnej dobe prevláda v našej spoločnosti, a nedávame väčší dôraz na pravú hemisféru?
- Nenaučili nás ju rozvíjať, a to všetko môžme teraz zmeniť. Sme v dialógu so životom len v našej ľavej hemisfére, ktorá je len pripravená vidieť náhody a len veriť tomu, čo môže merať a popisovať. Preto nemôžme oceniť krásu a lásku, ktoré nie sú kvantifikovateľné a merateľné. Zistujeme, že máme pravú hemisféru tichú, umlčanú a spiacu.Naštastie už vieme čo robiť, aby sa prebudila a synchronizovala sa s ľavou hemisférou.
Na mojich konferenciách, workshopoch a sedeniach učím ľudí sinchronizovať obe hemisféry.
Ako to môžme robiť?
- Prvá vec je zaviazať sa k synchronizácií. Ak urobíte zmenu v myslení môže byť veľmi rýchla zmena. Nezáleží, či vám zadajú cvičenie, pretože všetko sa deje zmenou základu.
.
- A akonáhle zmeníme základ, čo by sme mohli urobiť pre stimuláciu náš mozogu?
- Praktikovať väčší zmysel pre humor, meniťveci a hrať imaginatívne hry.
- Čo tým chcem povedať je to, že budeme musieť začať veriťv seba samých a vytvárať našu realitu. Tak dosiahneme kladnú spätnú väzbu, ktorá nás posunie stále viac k tomu, že dosiahneme bez námahy to, čo chceme.
- Rôzne spôsoby videnia reality ...
- Taktiež sa mi páči, ako sa pozerá na realitu románopisec a esejista Arthur Koestler. Jedna jeho fráza hovorí, že "život je text písaný v neviditeľnom písme." Predstavte si kapitána, ktorému povedali, že má ísť na šíre more s obálkou s pokynmi a nemôže ju otvoriť, kým tam nepríde. Keď napokon otvorí obálku s pokynmi nájde text ako z mágie, kde občas sa objaví nejaké slovíčko.
- Aký je význam toho všetkého?
- Keby nebol prevzal obálku,nebol by sa dostal tam, kde je dnes. Pokým nebudeme konať život nám nedá odpovede. Musíme veriť, že tam niečo existuje , nemám na mysli život po smrti, ale je tu niečo silnejšie ako my. Viera zachraňuje životy.
"Predstavivosť je dôležitejšia ako vedomosti." populárna fráza Alberta Einsteina.
V posledných rokoch sme ignorovali "silu predstavivosti, intuície a emócií", a boli sme podmienení "použivať radšej ľavú hemisféru, logický základ a racionálneho myslenia." Ak chcete začať byť šťastnejší synchronizujte vaše mozgové hemisféry, vaše životy"
Musíme si to uvedomiť. Ja som sa naučila vnímať a intuitívne cítiť, tak ako keď sme boli malí. Rodímesa s neporušenými schopnosťami vnímania a intuíciu a ako rastieme nám ich limitujú. Spôsob, akým výchovávame detí znižuje ich učenie, schopnosti a kreativitu.
Čo možno urobiť, aby sa to napravilo?
Neurovedci zistili, že čo určuje ,že dieťa postupuje v jeho dospelosti správnym smerom a bude šťastným je zladenie medzi detskými vlastnosťami a rodičovskými očakávaniami. Nikto nie je zlý, záleží na tom, že niekto v nás verí . My vytvárame našu realitu.
- Prečo ľavá hemisféra v súčasnej dobe prevláda v našej spoločnosti, a nedávame väčší dôraz na pravú hemisféru?
- Nenaučili nás ju rozvíjať, a to všetko môžme teraz zmeniť. Sme v dialógu so životom len v našej ľavej hemisfére, ktorá je len pripravená vidieť náhody a len veriť tomu, čo môže merať a popisovať. Preto nemôžme oceniť krásu a lásku, ktoré nie sú kvantifikovateľné a merateľné. Zistujeme, že máme pravú hemisféru tichú, umlčanú a spiacu.Naštastie už vieme čo robiť, aby sa prebudila a synchronizovala sa s ľavou hemisférou.
Na mojich konferenciách, workshopoch a sedeniach učím ľudí sinchronizovať obe hemisféry.
Ako to môžme robiť?
- Prvá vec je zaviazať sa k synchronizácií. Ak urobíte zmenu v myslení môže byť veľmi rýchla zmena. Nezáleží, či vám zadajú cvičenie, pretože všetko sa deje zmenou základu.
.
- A akonáhle zmeníme základ, čo by sme mohli urobiť pre stimuláciu náš mozogu?
- Praktikovať väčší zmysel pre humor, meniťveci a hrať imaginatívne hry.
- Čo tým chcem povedať je to, že budeme musieť začať veriťv seba samých a vytvárať našu realitu. Tak dosiahneme kladnú spätnú väzbu, ktorá nás posunie stále viac k tomu, že dosiahneme bez námahy to, čo chceme.
- Rôzne spôsoby videnia reality ...
- Taktiež sa mi páči, ako sa pozerá na realitu románopisec a esejista Arthur Koestler. Jedna jeho fráza hovorí, že "život je text písaný v neviditeľnom písme." Predstavte si kapitána, ktorému povedali, že má ísť na šíre more s obálkou s pokynmi a nemôže ju otvoriť, kým tam nepríde. Keď napokon otvorí obálku s pokynmi nájde text ako z mágie, kde občas sa objaví nejaké slovíčko.
- Aký je význam toho všetkého?
- Keby nebol prevzal obálku,nebol by sa dostal tam, kde je dnes. Pokým nebudeme konať život nám nedá odpovede. Musíme veriť, že tam niečo existuje , nemám na mysli život po smrti, ale je tu niečo silnejšie ako my. Viera zachraňuje životy.
No hay comentarios:
Publicar un comentario